петък, 28 ноември 2008 г.

Какво ли не прави световната икономическа криза

Г-н Ш. е 55 годишен , автомобилен инструктор ,леко възпълен с добре прикрита челна плешивост.В миг на откровение разказва за последната си курсиска:
Та тая, Георгиева-курсиската де,по–възрастна и от мене.И питам я аз - Бабе,бабе/иронично/ ти къде си тръгнала курс за шофьори да караш?
А тя обяснява ,че от 40 години работи на едно и също място-преди държавно,после общинско и най- накрая го приватизирали и го направили частно.И казва -цял живот едно и също съм правила в тая работа.И ми остават 8 месеца до пенсия а и в тази криза къде ще си намеря работа!!!
Ама преди 4 години ,един от шефовете си харесал едно младо да ме замести и ми вика –ти , Георгиева дай документ че имаш компютърна грамотност.Ако не ми представиш ще те съкратя.Що да нямам бе,пък и да нямам ще имам.Записвам се аз в центъра за обучение и за няма два месеца изкарах документ, че и компютър научих.
И му викам на онова шефче-его документа а сега и компютър ще ми дадеш-и уорд и ексел и интернет да има.А да не забравя и скенер да вземете, че е хубаво да се използува.С триста къндърми ми дадоха компютър и работя аз ,че мегабайти се дигат.
Мина една година шефа явно не мирясва.Пак до мене опря -Вика нас човек ни трябва с английски език.Дай документ или на борсата.Английски им трябвало санким англичанин е влизал в нашето предприятие!!!Ама знам вече как става -на курс,два месеца,документ-плийз,сори,дай сега шефе англичани да си говорим.
Тъз година нова двайсе-каза човек с шофьорска книжка ни трябва и ето сега съм при тебе.И давай да почваме ,че за три месеца трябва да съм изкласила.
Ш.продължава да разказва-Ужас- казва с това бабе!!!Амбициозна,с ряз тръгва с ряз спира ама на първия час се уморява и като почне да ми разказва спомени ,олисва се и аха да блъсне някого.Че не знам дали за нея стрес ама за мене два пъти, ама завърши курса.
И ми звъни една сутрин по телефона.Кажи бе Георгиева ,казвам!!!Г-н Ш. да дойдеш да видиш тука в предприятието ,че ми дали една кола с две скорости и не мога да тръгна бе.Само 1 -ва и задна има и като тръгнах блъснах на шефа новата кола.Ела да видим сега какво ще правим.
Викам си ето след толкова курсове намериха и цаката на тая жена и вече ще не ще ще я изгонят.Освен на курс за водолази да я пратят накъде!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар