петък, 7 ноември 2008 г.

За хората и образованието

Л. е от оная интересна част на българската образователна система при която множество хора се занимават не с това което трябва.Р. пък е с три такива професии – и даже градиращи - ветеринарен техник , хуманен фелдшер и правоспособен юрист но продава онова дето си гълташ стомаха от него, все ми бяга от ума префърцуненото му име.И като му се обадя че ми трябва професионално все ме пита по коя точно специалност да се подготвел.Това с префърцуненото име беше Калорекс,сетих се!!!
И си лентяйстват в едно заведение Р. и Л. и се надлъгват а пък аз записвам на салфетки и после в блога......!!!!

Та Л. след като обсъди няколкото преминаващи учителки подкара темата за образованието.И заразправя как в ония демократични и осенени с революционен дух времена местния бизнесмен С./ който пък по професия е миньор/ натрупал пари от препродажба на месо и отворил верига от видеотеки..
Стоя си , казва Л. преди десетина години на кафето идва С. ,сяда замислен и пита:Ти интернета познаваш ли го?
И аз си викам –Бре човек на възраст ,при все с 8 клас образование но явно му е дошло желанието интелектуално да се развива!!
А той вика: Кой е тоя интернет, вика ,да ме запознаеш с него, че не е добро положението.Що бе бати С. -питам аз,защо на тези години искаш да си на курс за Интернет?
А С. продължава:Тъй ,тъй ,такъв кур
ще му сложа аз на тоя Интернет Ако не можеш да ми го обясниш,покажи ми баща му аз не може да не го познавам!!! Заради тоя интернет ми спря бизнеса с видеокасетките бе , всички сега при него ходели!!!Кой е тоя и за какво се бори........?Ще го предупредя ако продължава така ще му викна мутрите от Варна да го начупят!!!

Аз стоя замислен и още не реагирам щото ще се изхиля а той става и продължавайки да псува тоя пусти интернет се отдалечава.
Р. и той има преживявания със С. и довършва темата:
На мен пък ми се хвалеше как си купил петифурник!!!
Двамата с Л. едновременно питаме-Какво е това петифурник?
Р.- И аз казва, тогава това го попитах а той настоява петифурника това , петифурника онова.А от магазина си купи картофи да си ги опържел в петифурника.
А ,възкликваме всички той явно фритюрник е имал предвид!!!!

Р.доволен ,че ни е разсмял ни изпъжда да ходим да си повишаваме образованието!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар