понеделник, 24 ноември 2008 г.

За говоренето по телефон

Едва ли днешният ми пост може да предостави данни за едно социологическо изследване с полза за мобилните оператори в България но пък да пробват и ако преценят ползата мога да им предоставя банковата си сметка.То така и така 13-тата заплата и „13-тата годеница на краля” и „13- тия воин” не се очертават като резонни.
От гледката на прозореца ми , в мразовития ден, в периода от 10 до 12 часа по централната улица на 38-40 хиляден град от 379 човека -65 вървяха и говореха по телефон.Мисля си ,че сигурно останалите поне до 300 имаха в джоба си същото комуникационно средство а някой от тях и по 2 броя.
Мои приятели скоро се върнаха от Дубай и разправяха как от там за да се обадиш до България струвала няколко дирхана-20 стотинки на минута.Ама от България до там с който и да е мобилен оператор –поне 4 лева на минута.А на роуминг да не ви казвам ,че следва интубиране.
Замислих се да взема да направя дарителска кампания за събиране на пари за Дубайските мобилни оператори-те сигурно гладни измират тези хора.
Утре/ако днес не ме изгонят от работа/ще направя извадка за възрастта и пола на говорещите лица, вдругиден имат ли мустаци и бради , другата седмица имат ли подплънки и сутиени.Току виж съм събрал опит и като ме изгонят да си направя социологическа агенция.Тъй и тъй предстоят избори догодина и хляб за гладни социолози,политолози и други олози сигурно ще има.

3 коментара:

  1. Да живее телефонът!Издигнахме го на пиадестал този телефон!Звънне ли веднага се отзоваваме,ама че било по време на разговор с някой друг,или по време на вечеря,или та дори и по време на по-сюблимни моменти,няма значение Негово Величество телефонът!Ама нейсе не забравяй телефон ни свързва,телефон ни дели!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен,ако трябва ще ти звънна ?

    ОтговорИзтриване
  3. Изненадай ме ,звънни ми!

    ОтговорИзтриване