четвъртък, 6 ноември 2008 г.

За хората и кучетата 3


Б. моят майстор де ,45 килограма ,58 години, жилав ,с мустаци , черничък и е нахален точно колкото кучето си.


Докато работи, ме вижда как посягам да ритна кучето му щото то пак яде от чинията на мойта овчарка и не само яде а и най големите парчета избира!!!
Спира да работи и ми вика:Ей ,младо момче /той така ми вика или патрон или младо момче/слушай сега да ти споделя нещо!!! И разказва как М.запален ловец , отишъл при доктор С. и той ловец и му разправял: „Докторе, искам да ме заразиш от най-заразната срамна болест. Сакън бе ,смутил се доктора – как така. Аз ги лекувам тези работи ,не ги заразявам хората.Тъй ама аз искам да ме заразиш.И що така бе?
Виж сега викал, докторе-мойта жена любовница на кмета , на кмета жена му я такова горския.И той горския ща ми рита кучето а?
Гледам го ,гледам го и току да му кажа„Ей ,мангал ти кого плашиш бе”!!!
Ама нали е забавен с опитите си да разказва неща дето не ги разбира междувременно успява да ми изкрънка 50 лева ,за напред да си имал, че и цигара пали.Ама майстор ,какво да го правя ще го търпя ,че и него ,че и кучето му?

Няма коментари:

Публикуване на коментар