понеделник, 3 ноември 2008 г.

За хората и кучетата 2



Вече знаете , че Р. докато обядва е в готовност да направи най - малкото социологическо проучване на разнообразни теми. Смятай колко е добър на вечеря!!!!
Напоследък пак е подкарал темата за кучетата.Според него циганските кучета са плод на особено генетично –социален експеримент, включващ народопсихология , физиогномика и всичко това облечено в типично моден дизайн.
Та по темата:
-според Р. биват
рижи ,със стърчащи опашки, злобни, малки, ръмжащо лаещи и твърди че всичките са със мустаци.
И не че е расист а само географ но констатира че циганските кучета сякаш самите цигани ги правят от време на време.На такива цигании са способни.......
Бил поживял малко в Ябланица и там къща до къща, куче до куче ,ама вика-български кучета, даже един англичанин на склона дето живее и той българско куче има.Абе пак лаят, ама по български , тъй културно , съзвучно и причино- следствена връзка в поведението им намира - като му викнеш или му дадеш за ядене спира.
Но циганските се различавали а знаеш ли казва в Угърчин дето и аз като географ не бях ходил точно до циганската махала има най безмислената магистрала с четири платна и си караш и изведнъж от 4 платна пътя става едноканален и си карам аз пасата и казва 6 кучета , легнали на пътя, заели го целия, големи и нетипично цигански и си лежат и не мърдат.Аз свиря , ръмжа с двигателя и те ръмжат и не мърдат,давам в дясно и те ,аз в ляво и те така.Пък и големи ай съм ги блъснал ай съм си попилял радиатора!!!
Давам полека,викам ще мина между тях,ама те заели пистата и .... . Отворих прозореца хвърлих за ядене,даже и не помръднаха,хвърлих едно тежка и ръждива гайка от колата,с пистолета гърмях във въздуха все пак,лежат и само ръмжат.

И накрая върнах се де по друг път минах!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар