вторник, 18 ноември 2008 г.

За циганите и интелектуалната собственост!!!

/благодаря на Н. за поста/

И щото сме се усамотили мъжете в едната стая и почваме да ставаме съмнителни, влиза Н.-благоверната на Р. и изобщо не ни вярва , че си говорим за казармата.
Опитвайки се да я убеждавам вадя доводи ,а тя докато ме слуша със салфетките дето на тях стенографирам разказите избърсва масата!!!!
Аооооооооооооооо!!!Какво и чуха ушите ,че и на комшиите им даже!!!Съсипа ми труда /то затова събота и неделя нямаше постове/.
Че аз откъде да знам ,че от нея ще излезе чудесен автор за блога.
Намести се при нас и взе думата:
Ти ,Р. много много не го слушай какво разказва,той тези неща от мен ги е чувал.
Р.остана с отворена уста и не продумва.,само леко изохка и с тънък глас отрони:Да де, вярно то ти беше в строителни войски ,аз кога съм ходил в казармата.
Ако искаш тема за циганиите -продължава Н.–мене ще слушаш.Нас блока ни се намира в центъра на циганската махала в Пловдив.И тъй е строен ,че чак е вкопан и третия етаж- емен първи.То понеже баща ми голяма клечка беше в Пловдив и апартаментите той ги раздаваше,на нас ни взе най- гадния най-малкия и на последния етаж и не къде да е а в циганската махала.И то що? За да не говорели хората ще кажеш санким те все нас са гледали.
Аз като малка и цигански почти научих.Това сандже,просия,кон да язда-ехее,знам го от първоизточника.
Ама ,много се промениха това нравите и там-казва Н.То преди 10 ноември,до 22.00 купон,после се товарят в ладите-все лади и волги имаха ,аз циганин с москвич не съм виждала.И изчезват някъде да крадат !!Върнат се към 24.00 и купона продължава.И музика,музика!!
Това”Малина,Малина” на Кали и аз можех да я изпея-даже след толкова години ми липсва вече.Аз уча за кандидатстуденски изпит- Пенчо Славейков а отвън-Малина,малина.
А сега като отворя прозореца и Мадона или черна музика.Няма чалга,няма фолк а Пъф Деди и Сноуп Доги Дог.Интегрират се явно !!!
Всяка къща компютър,скайп и дата .бг.и теглят.И виждаш ли ако в България нямаше интернет пирати ,все още Малина щяха да си слушат.
Сладкогласна тая Н. не можем трима мъже думата да вземем от нея. Хубаво ,че я викнаха децата от другата стая.Излиза тя -ама вика-след малко пак ще дойда пък ти каквото не успя да запишеш питай аз и други ще ти разкажа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар