вторник, 11 ноември 2008 г.

За хората и традициите!!!


Т.природно интелигентна и хрисима жена споделя :
На кака ти Дочка на сватба на синът им бяхме.Ти нали знаеш ,те 70 годишни старци ,защото синът им осиновен го взеха и сега той на 36 години сватба прави.Гледаха го като писано яйце,понеже друг нямаха.И помагам аз питката правя,комшии сме,как да откажа.Гледам време идва да идват гостите в къщата ,кака Дочка с една лекьосана престилка с гумени галоши и стара басмянка облечена,търга една глава лук и де от лука , де от радост и мъка проплаква , забърсва се с ръкава на басмянката и пак търга. Бащата на младоженеца и той със едни стари дворни панталони, бархетена риза на 40 години пълни вино в пласмасово шише.

Че и викам- како Дочке айди остави лука на мен, иди се нагласи, облечи се , че и на бати Иван един панталон и риза нагласи.

Бърше се тя с ръкава и вика:чи аз ко ми има ,аз и тъй мога.Викам, како Дочке подгответе се за случая,ще се изложите пред гостите зная една стая с нови дрехи имате.Имам аз –вика кака Дочка имам ама ги пазя за по- таквиз случаи.Тя за погребението пазела дрехите,виж я колко и акъла!!!
А сега за мъжът и -ходил на доктор в града.Но е всезнайко и като му кажеш нещо –той се вика аз знам и човека не оставя да се доизкаже даже.

Предписал му доктора лекарства и току да му каже как да ги пие и той –аз знам .Аптекарката и тя –той пак –аз знам.

Минало седмица ,излекувал се той и на контролен преглед.Пита го докторката как е - добре съм вика докторке ,ама пусти хапчета трудно ги гълтам. Докторката викала , че с вода ги пий като ти е трудно.Той викал ,че аз тъй го правя , даже и ги режа с ножа на 3-4 парчета ама пак трудно преглъщам ща знаеш,калпави хапчета си ми дала нещо.

Гледа докторката тя свещички му предписала ама той нали всичко знае, цепи с ножа ,пие вода и гълта ли гълта.А горе на снимката -сигурно така е изглеждал мъжът на кака Дочка като е гълтал свещичките!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар