понеделник, 1 декември 2008 г.

Адидас ли?




На 03.05.2008 година от фирмен магазин на „АДИДАС”си купих маратонки. Първият ми сблъсък с българската действителност беше след като се прибрах с маратонките които си бях харесал.И всъщност се оказа ,че в къщи съм се прибрал с друг чифт а не този който си бях избрал.Как ли се е получило това???
Разбрах!!!В магазина първият чифт който пробвах бе от модела на „АДИДАС” –PORSCHE DESIGN.След това пробвах други,после други и на 5- тия чифт вече бях решил ,че именно последия модел ,тъмно сини маратонки , лееееетни- е това което искам.Отделих кутията,подадох я на момичето което ми асистираше , избрах си и светло- синя тениска на „АДИДАС” и отидох да плащам.Тъй като платих с кредитна карта а и не предполагах ,че точно тук може да се получи подобен проблем не погледнах това което са ми сложили в кутията.
Прибирайки се-живея на около 200 километра от магазина реших да пробвам избора си.И какво беше усещането ми като разбрах ,че асистиращата ми магазинерка е предопределила избора ми и е поставила в кутията първия чифт който пробвах но не и този който си бях избрал.Късмет е че всичките чифтове които пробвах бяха с номера който нося.Преглътнах го и си казах- късмет.Харесвам " PORSCHE " защо да не нося "АДИДАС" с "PORSCHE DESIGN.Е вярно не бяха лятни а зимни,бяха бели а не сини но успокоявах се все пак имам "АДИДАС"-с цена 185 лева.
Имах!!!!Вече почти нямам а е само 1 декември.Носил съм ги не повече от 40 пъти-прал съм ги два пъти и то ръчно,не съм спортувал с тях нито един път,и съм ги пазил повече от всички други маратонки които съм имал досега.Прилагам снимки от които личи ,че най- здравото нещо в тая маратонка ще се окаже подметката.Всичко друго се скапа , цепна се по шевовете,обели се отпред, но подметката е здрава и ще кажеш ,че е каучук от гуми на порше.
Така ,че другия път ще си купя „ПОРШЕ” с дизайн на „АДИДАС” и ако ми се притрият шевовете,излъска се предницата и скъсат конците ще ги ..................!!!!И дано поршетата и тях не ги сглобяват във Виетнам!!!


Няма коментари:

Публикуване на коментар