понеделник, 3 ноември 2008 г.

За хората и нуждите

Т-един невероятен приятел и бивш - баш парче началник разправяше как в ония революционни години отива да разкрива кражба в едно село. Откраднати са 20 агнета от кошара в края на селото.Личи си спряла кола с ремарке,натоварили агнетата от кошарата и изчезнали-циганска работа.С групата разследващи е и млад експерт-криминалист току що завършил школата в Симеоново ама жив случай не виждал.
Та обикаляйки местопрестъплението, Т. и групата видяли
едно човешки л. - голямо и завито с връх, цяла купчина почти и майтап решили да си направят с новобранеца. Обяснили му ,че после на л. се прави вкусова проба /за да разкрият извършителя/и му разпореждат да вземе проба. Мрънкал оня ,надигало му се ама ще не ще отишъл и взел проба.До купчинката, хартийка дето се бил избърсал оня с нуждата.И – разправя Т. слагам аз ръкавици ,вадя една пинсета и с вид на учен разтварям хартийката.Хартийка хартийка,цял акт за нарушение по КАТ на лада комби от съседното село.

Току гледам ,казва и ладата минава покрай нас. Фююююююууу , свиря му аз на оня с ладата да дойде. Питам го ей ти що сра тука бе.Пък оня вика- Господин Началник ,прост циганин съм аз ,че агнетата откраднах, откраднах ама после от страх , голяма нужда ми дойде ,свършх работата ама хартия като няма ,бръкнах в сенника и с квото има.Ама прост циганин съм аз ей ,прост съм.
Смут в групата,най много в Т. ама си мълчи.Тръгват си ,оня с белезници,ама от всички най доволен експерта и викал на Т.-хубаво че го разкрихме тоя господин Началник , преди да се наложи да му ядеш л. че иначе се отказвах от тази работа още на другия ден.

Снимката в дясно е на овца от кражбата.Поставих тази снимка защото можеше да поставя и друга, нали??!!!!

След ръкоплясканията Т. разказа как отишли с неговия директор на банкет поканени от техни подчинени.Банкета в едно помашко село където има язовир ,стопанисван от техен подчинен-селски полицай.Хубаво вървяла веселбата, напоителна, риба ловили ,нищо не хванали ,ама докато яли явно някой е хванал нещо и тръгвайки си началниците виждат в багажника на нивата –една торба с 2 риби, ама си траят.Сбогувайки се към тях се приближава селския полицай и с най- възможната мазна усмивка заявява – Господин директор вашата риба е по –голямата от двете от ония в багажника.Сиреч да не стават грешки.Почти като –господин началник твойта терца уби мойто петдесе!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар