четвъртък, 4 декември 2008 г.

За font size 13 и 13 тата заплата!!!

От два дни гледам http://theplamen.blogspot.com/ на Пламен.Гледам го отзад,гледам го отпред харесва ми!!!Само съм притеснен,че не харесва VERDANA а аз списвам на такъв font. От негов стар пост за шрифтове на омразата
взех за терк идея която и аз имах но я бях оставил недоразвита .
А моята идея идва от дългогодишните ми наблюдения върху развитата писмена кореспонденция между всякакъви държавни и разни такива учреждения.
В МВР за официални при вътрешната и външна кореспонденция поне според Нормалата са щрифтовете Times New Roman и Arial с разновидноста му Arial Black /за натегачите/ с font size 14.
При все,че идеята ми звучи НИКИВАСИЛЕВСКИ при официализирането на font който ще изисква по-малко мастило и по-малък font size - например 13 вместо 14 много от листата ще останат да се ветреят по дърветата вместо оцапани с мастило от и без това скъпия тонер да попаднат в нечий папки, бюра и каси.При 200 000 писачи във всички държавни ведомства как ви се струва идейката????Остави екологичния ефект-ей , "Горичка " четете ли този блог и ти Ники Василев и ти???
Ще има и странични ефекти-поне 10000 човека в пенсионна възраст ще се пенсионират сами щото няма да виждат добре написаното на font size 13.Тъкмо пари за 13 та заплата!!!!!

2 коментара:

  1. "Гледам го отзад,гледам го отпред харесва ми!!!" Това не съм сигурен, как да го тълкувам ;-)

    Слагай линкове, 'що няма?

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти споделя че от многото блогове които четох в последните месеци следя вече пет постоянно и твоят от началото до настоящето е добър.Без да всявам разкол Еленковия изглежда по-добре отзад,а като го обърнеш от пред е все по -лъскав и все по-малко говорещ.Градинковия е като в цветна леха,отпред много добър,отзад като в заден двор."Свърталището на чорапи" е все по интимно но е в период на нетворящ цикъл а констенурката и полета и във фазата на покоя.

    ОтговорИзтриване