сряда, 25 март 2009 г.

Геопарк"Искър-Панега"





След пикльовците от предния пост и нещо красиво !!!!
От години се каня да спра минавайки край Луковит и да видя какво е това мостче високо над реката в дясно по пътя в посока София-Русе.
Мислех си ,че е нещо от щуротиите на царските чешмички!!!Спрях.
Оказа се началото на Карлуковски карстов комплекс и Крайпътен ландшафен парк "Панега",части от Геопарк "Искър Панега".
Хвана ме срам ,че като бивш студент по география за Карлуково зная само че има дом за луди.после се сетих де/ако ме чуе преподавателя ми по физическа география/,че е карстовия район на България с множество понори и пещери.
И тъй като началото на тази специално изградена екологична пътека ми хареса/построена с пари по присъединителните програми на ЕС , програмата "Развитие на екологичния туризъм,Българското правителство и община Луковит/обещавам през лятото да я премина цялата.Убеден съм ,че ще ми предложи и други красоти.Така ,че ако имате възможност идете и Вие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар